FAQ

Is Shoevendor geregistreerd als bedrijf?

 Jazeker! Wij betalen netjes belasting en handelen onder KVK nummer: 73332739

Heeft Shoevendor ook een fysieke winkel?

 Nee Shoevendor heeft alleen een online webshop waar je items kunt kopen

Hoe kom ik in contact met Shoevendor?

 Je kan ons bereiken d.m.v. ons contact formulier of kan ons gewoon whatsappen met vragen.

Waarom is mijn bestelling geannuleerd?

Bestellingen kunnen om verschillende redenen worden geannuleerd:

  • Het bestelde product is niet op voorraad.
  • We konden uw betaling niet autoriseren via Klarna.
  • Er is een fout in ons systeem ontdekt, zoals een prijsverschil.

Problemen met Klarna kunnen ontstaan door het volgende:

  • Te hoog aankoopbedrag boven het goedgekeurde Klarna-krediet.
  • Gemiste of vertraagde betalingen of gemelde financiële problemen.
  • Veelvuldige aankooppogingen in korte tijd (fraudepreventie).
  • Meerdere gegevenspunten die de goedkeuring beïnvloeden, niet alleen de kredietscore. Meer informatie

Overweeg voor alternatieve betaling PayPal, Creditcard of IDEAL.

Ik mis dingen in mijn bestelling. Wat moet ik doen?

Onze excuses voor het ongemak. Als er artikelen ontbreken in je bestelling, neem dan contact op met onze Klantenservice. Stuur een e-mail naar info@shoevendor.nl of gebruik het Contactformulier. Geef details van de ontbrekende producten en deel foto's van het ontvangen pakket, zorg ervoor dat het verzendlabel duidelijk zichtbaar is op een van de afbeeldingen.

Wat te doen als je betaling met Klarna mislukt is:

We raden je altijd aan om het opnieuw te proberen met een ander Klarna account omdat Klarna bestellingen weigert om de volgende redenen:

  • Het bedrag van de aankoop was te hoog voor je Klarna credit score om goed te keuren.
  • Gemiste of vertraagde betalingen of gemelde financiële problemen kunnen leiden tot blokkering van verder gebruik van Klarna.
  • Als je te veel aankopen in korte tijd doet, kan dit leiden tot een afwijzing (fraudepreventie).
  • De goedkeuringsbeslissing is niet alleen gebaseerd op de kredietscore, maar op meerdere gegevenspunten

Anders raden we je aan om een andere betaalmethode te proberen, zoals PayPal, Creditcard of IDEAL.

Welke betaalmethoden accepteert Shoevendor?

Klanten kunnen de onderstaande betaalmethoden gebruiken:

  • Bancontact
  • iDEAL
  • Visa
  • Mastercard
  • PayPal
  • Klarna
  • Giropay

Zijn er verzendkosten voor mijn bestelling? 

Voor bestellingen binnen Nederland met een waarde van meer dan €150 is de verzending gratis. Ga voor gedetailleerde informatie over de verzendkosten naar onze verzendpagina.

Is internationale verzending mogelijk?

We bieden verzending naar de meeste landen wereldwijd. Er zijn echter specifieke landen waar we momenteel niet aan kunnen leveren vanwege verschillende omstandigheden.